Poznaj możliwości reklamy Vstitial

Vstitial to nasze autorskie rozwiązanie, które pozwoli Ci łatwiej i szybciej niż gdziekolwiek indziej przygotować angażującą i niestandardową reklamę video. Jak to działa? Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy 11 szablonów kreacji. Wybierz jedną z poniższych propozycji, wyślij nam materiały graficzne, a my przygotujemy pełnoekranową, interaktywną reklamę która olśni i zaangażuje Twoich klientów. Niezależnie czy zobaczą ją na laptopie, tablecie czy telefonie.

Social
Wizualizacja pierwszego szablonu

Prosty i skuteczny sposób na przekierowanie użytkowników zaciekawionych Twoją reklamą video do kanałów social media, gdzie będzie mógł jeszcze lepiej poznać Twój produkt i markę. Idealnie sprawdzi się dla wszystkich firm, które prowadzą aktywnie komunikację w mediach społecznościowych oraz tych marketerów, którzy chcą przede wszystkim wyeksponować video.

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Logo marki
    • - Linki do landing page oraz stron w social media
  • Zobacz wizualizację:

Porównywarka
Wizualizacja drugiego szablonu

Dzięki tej reklamie łatwo wyeksponujesz różnice pomiędzy oferowanymi produktami. Idealnie sprawdzi się zarówno dla marek FMCG (oferujących różne wersje produktów), moto (wersje kolorystyczne auta), czy telekomów (różne warianty abonamentu).

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Logo marki
    • - Linki do landing page
    • - Matriały dotyczące porównywanych opcji - teksty/grafiki
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Informator
Wizualizacja trzeciego szablonu

Najlepsze rozwiązanie, jeśli chcesz wzbogacić video kilkoma dodatkowymi informacjami. Reklamie towarzyszy dłuższy tekst, w którym możesz rozwinąć historię zawartą w video, napisać parę słów o samym produkcie albo zaprosić do konkursu.

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Logo marki
    • - Link do landing page
    • - Materiał tekstowy do 200 słów.
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Storyteller
Wizualizacja czwartego szablonu

Masz wiele ciekawych materiałów video? Po co ograniczać się tylko do jednego? W tym szablonie umieścisz ich aż 3 – jeśli użytkownikowi spodoba się pierwsze video, to gwarantujemy, że zobaczy pozostałe. A zostanie Ci jeszcze miejsce na klikalną karuzelę, w której możesz przedstawić np. fragmenty opinii nt. swojego produktu. Zaproś użytkownika do świata swojej marki i utrzymaj go w nim jak najdłużej.

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Dwa dodatkowe materiały video (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Logo marki
    • - Link do landing page
    • - Główne hasło reklamowe kampanii
    • - Dodatkowe materiały do karuzeli - teksty, zdjęcia, pliki graficzne plus informacja o kolejności emisji
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Storyteller2
Wizualizacja czwartego szablonu

Chciałbyś pogłębić interakcję użytkownika z marką, ale nie posiadasz wielu materiałów video? Ta wersja szablonu Storyteller jest dla Ciebie. Poszerz możliwości oddziaływania pokazując dodatkowe opcje i zalety produktu na specjalnej karuzeli obok materiału video.

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Logo marki
    • - Główne hasło reklamowe kampanii
    • - Link do landing page
    • - Dodatkowe materiały do karuzeli - teksty, zdjęcia, pliki graficzne plus informacja o kolejności emisji
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Multivideo
Wizualizacja czwartego szablonu

Tworzysz więcej niż jedno video na potrzeby kampanii? Współpracujesz z YouTuberami? Wspierasz user-generated content? Pokaż swoje najlepsze dzieła przy pomocy szablonu Multivideo i zatrzymaj widza na dłużej, jednocześnie kierując go do swoich kanałów Social Media. Uczyń z odbiorców reklamy fanami Twojej marki!

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - 2-3 dodatkowe materiały video (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Logo marki
    • - Linki do landing page i kanałów social media
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Formularz
Wizualizacja siódmego szablonu

Zamiast kampanii wizerunkowej szukasz reklamy, która przełoży się bezpośrednio na liczbę pozyskanych klientów? Wykorzystaj kreację video do pozyskania leada sprzedażowego - szablon z formularzem to będzie dla Ciebie najlepszą opcją. To rozwiązanie w sam raz dla instytucji finansowych, sektora moto i nieruchomości.

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Informacja na temat danych, które powinny być zbierane
    • - Logo marki
    • - Linki do landing page
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Najlepsze oferty
Wizualizacja ósmego szablonu

Pokaż swoje najlepsze oferty/produkty na jednym ekranie tuż obok materiału video. Zdjęcia, opisy, cena, dostępność - zaprezentuj jak najwięcej informacji i ułatw odbiorcy podjęcie decyzji już teraz. Szablon ten sprawdzi się zarówno w przypadku klientów FMCG, Fashion jak i sieci handlowych offline i online.

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Dane dotyczące oferowanych produktów - zdjęcia, opisy, informacje dotyczące ceny, linki
    • - Logo marki
    • - Link do landing page
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Oczekiwanie
Wizualizacja dziewiątego szablonu

Wzmocnij oczekiwanie swoich fanów i pozwól im razem z Tobą czekać na premierę Twojego produktu. Nieważne czy to film, technologicznych gadżet, czy oczekiwany przez wszystkich model butów – dzięki temu szablonowi opowiesz o nim więcej, zaprezentujesz ciekawostki i podpowiesz ile jeszcze dni, godzin i minut zostało do premiery. Stworzony specjalnie do promocji oczekiwanych produktów.

  • inputWymagane materiały
    • - Grafika tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Informacje dotyczące elementów, które powinny znaleźć się w karuzeli - zdjeęcia, grafiki, opisy, linki
    • - Informacja dotycząca daty do której odliczać ma licznik
    • - Logo marki
    • - Link do landing page
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Zmienne tło
Wizualizacja dziesiątego szablonu

Wzmocnij efekt video i zaangażuj widza za pomocą zmiennych grafik tła. W tym szablonie użytkownik może zmieniać tło, na którym ogląda kreację video. Dzięki tej opcji możesz umieszczać video w różnym kontekście, albo też stopniowo rozszerzać wiedzę klienta na temat oferty, umieszczając coraz więcej informacji na poszczególnych wersjach tła.

  • inputWymagane materiały
    • - 2-3 grafiki tła w wysokiej rozdzielczości
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Logo marki
    • - Link do landing page
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację:

Tło video
Wizualizacja jedenastego szablonu

Kto powiedział, że tło Twojej reklamy musi być statyczne? Zapętlone video jak tło sprawi, że Twoja kreacja będzie przyciągającą wzrok, wizualną atrakcją. Kreacje zawierające video jako tło mogą zawierać też dowolne przedstawione wcześniej elementy jak np. galeria zdjęć.

  • inputWymagane materiały
    • - Materiał video do tła w fomarcie mp4, możliwy do zapętlenia
    • - Materiał video do zajawki (maksymalnie 15s) w formacie mp4
    • - Materiał video do pełnej wersji (maksymalnie 60s) w formacie mp4
    • - Grafika tła (do zajawki)
    • - Inne materiały konieczne do zapełnienia wybranych przez klienta elementów
    • - Logo marki
    • - Link do landing page
    • - (opcjonalnie) - własny krój czcionki w formacie .woff
  • Zobacz wizualizację: